27 maart 2007

Hooikoorts Ironie

Hooikoorts


Blije voorjaarsgenieter :
-het wordt mooi weer he lekker buiten in de tuin zitten he?
Hooikoortskoortspatient:
- Bah binnen zitten dus he ? die pollen...
Blije voorjaarsgenieter :
-Pollen? je bedoelt Bollen.. Bloembollen?
Hooikoortskoortspatient:
-nee pollen, ik ben allergisch voor pollen van Berken
dat zijn stuifmeelkorrels.
Blije voorjaarsgenieter :
-wanneer gaat dat over?
Hooikoortskoortspatient:
Ik heb hooikoorts van half maart tot eind april.
Blije voorjaarsgenieter :
-Dus voor jou geen voorjaarskriebels?
Hooikoortskoortspatient:
-Jawel hoor in mijn hele lichaam,rillingen zelfs koud en niezen.
Blije voorjaarsgenieter :
-heb je medicijnen er tegen.?
Hooikoortskoortspatient:
-ik heb heb hooikoorts vanaf mijn 6e levensjaar
heb alle soorten medicijnen al gebruikt . nu gebruik ik Mizollen pillen
wat erg veel slaap veroorzaakt .een soort van winterslaap.
Blije voorjaarsgenieter :
-Dus jij komt in een winterslaap terecht haha..
Hooikoortskoortspatient:
-ja zoiets..en een zonnebril opzetten dat helpt ook.
en naar de kust gaan.
Blije voorjaarsgenieter :
-blijf je dat heel je leven houden?
Hooikoortskoortspatient:
- Als ik ik 40 wordt dan gaat het over dan voel ik me deze tijd van het jaar 25!
ipv het 80 jaar tijdens hooikoortsperiode.
Blije voorjaarsgenieter :
Dus jij gaat er op voorruit als je 40 word ?
Hooikoortskoortspatient:
-Ik heb het even voor je opgezocht kijk maar hier op Wikipedia
Blije voorjaarsgenieter :
Okay. zeg ik ga nog even genieten in de tuin
goedemorgen !
Hooikoortskoortspatient:
- Ja doei, haaaaaaatsssjieeeeeeeeee


hooikoorts 1

Wiki



Pict0002



Gerard van der Berk Hooikoortsdeskundige/onderzoeker in eigen belang

Images


Hooikoorts Assistente Huan Li Hoi

Geen opmerkingen: